“Voor onze nieuwbouwwoning gingen wij op zoek naar een badkamer en twee separate toiletten. Omdat we al naar volle tevredenheid voor een keuken bij Keur Keukens in Haarlem geslaagd waren, besloten we om bij DB KeukenGroep te blijven. Naar Nunspeet, waar Arma Keukens en Sanitair zit, is het alleen iets verder rijden. We hebben er geen spijt van gehad,” vertelt Selina de Boer uit Diemen.

“Onze badkamer kwam echt met een omweg tot stand. Aanvankelijk was onze nieuwe badkamerruimte getekend in het midden van de etage, zonder ramen. Dat vonden we niet heel handig, maar volgens de aannemer zou het veel geld kosten om deze ruimte te verplaatsen. En dus gingen we bij Arma met een tekening aan de gang voor een badkamer zonder ramen. We hebben er vier uur aan tafel gezeten, alles uitgezocht, zijn leuk geadviseerd en we gingen ervoor. Maar wat bleek later, het was helemaal niet zo duur om de badkamer een andere plek te geven op de etage. Dat geld hadden wij er graag voor over. Alleen, toen kwam de tekening niet meer overeen. De douche zou in de nieuwe badkamer voor het raam komen, dat wil je natuurlijk niet. Het rechthoekige bad, dat we in gedachten hadden voor ons zoontje, paste niet naast het badkamermeubel. Dus toen moesten we terug naar Arma….om alles opnieuw in te tekenen. Maar ze pakten het supernetjes op. Dat was ontzettend plezierig.

“We hadden vier uur aan tafel gezeten en toen moest alles opnieuw..”

Twee keer veranderd

“Later heeft Arma ook de leveringsdata tot twee keer toe voor ons moeten veranderen. Dat vroeg behoorlijk wat van de afdeling planning. We hadden namelijk te horen gekregen dat onze woning eind november opgeleverd zou worden. De montage van de badkamer stond daar ook voor ingepland. 

Toen kregen we bericht dat het eind december zou worden en moest de badkamerplanning gewijzigd worden. Daarna zou onze woning ineens begin december opgeleverd worden. En weer moest Arma haar planning wijzigen. En dat lukte! Grandioos gewoon. Wij waren zelfs het eerste stel dat z’n woning in het nieuwe woningblok kon betrekken.”De eerste dagen dat we in ons nieuwe huis woonden, waren de monteurs nog bezig met onze badkamer. Dat had een voordeel, want zo konden wij nog dingen veranderen die niet handig bleken. Eén van de monteurs wees ons op een wit richeltje dat mogelijk smoezelig zou worden na verloop van tijd. Dat hebben we toen meteen maar veranderd

Aanpassingen tijdens montage

En toen de monteurs met het mozaïekrandje tegen de wand bezig waren, hebben ze het in samenspraak met ons iets anders gedaan. Het einde van de rand kwam niet goed uit, en dat is nu donkergrijs geworden zoals de andere wandtegels. Dat vonden wij prima en dat is uiteindelijk ook echt mooi geworden. We zijn er heel tevreden over.”

“Over het complete traject met Arma zijn we reuze tevreden”

Afspraak is afspraak

“Leuke mensen, goede gesprekken gehad, eerlijk advies en je merkt ook hun betrokkenheid. Geen wonder dat ze zulke goede beoordelingen scoren op internet. Ze maken het waar. Afspraak is er echt afspraak. We zouden hen zeker aan anderen aanraden. We zijn reuze blij met onze badkamer.” “We hebben een inloopdouche met schuifdeur en een recht bad met een hoek eruit om het passend te krijgen bij het dubbele wasmeubel. Het zwevende ‘rim free’ toilet van Geberit is ook echt een aanwinst. Dit is een randvrije toilet wat makkelijker schoon te houden valt. En bij dit toilet zit achter de doorspoelknop een reservoir, dat bij elke spoelbeurt een vloeistof meespoelt. Zo hoef je ook geen blokje op te hangen. Heel hygiënisch en leuk bedacht!

Op onze website kunt u meer lezen over Arma Keukens en Sanitair, of andere klantervaringen bekijken.